Friday, January 7, 2011

Majlis Makan Malam Hujung Tahun

Kelab Staf SJK ( C ) Kulai 1 telah mengadakan majlis makan malam untuk ahli-ahlinya pada 18 Novemver 2010 di Restoran New Cathay, Taman Putri Kulaijaya. Tujuan majlis tersebut diadakan adalah untuk menyediakan peluang kepada ahli-ahli bergaul mesra dan menghilangkan penat lelah setelah menjalankan tugas dengan tungkus lumus sepanjang tahun. kehadiran ahli dan tetamu jemputan pada malam tersebut amat menggalakkan. Suasana majlis ceria dan meriah. Acara nyanyian karaoke dan cabutan bertuah telah berjaya menambahkan keceriaan majlis.


Dari kiri Pn.Soo Chin Hong, Pn.Tang Chiew Gaik, Pn.Toh Fuay Mian, Pn.Lee Siew Hua, Pn.Choo Xin Jie, Pn Chiew Sin Yeng dan Pn.Tan Bee Chu.

Baris pertama, dari kiri Pn.Goh Kwee Foong, Pn.Chua Sock Ting, Pn. Chai Nyet Ngow, Cik.Tai Siao Yan, Cik.Wong Yet Mang, dan Cik.See Liun Lian. Baris kedua, dari kiri, Pn.Roudzoh, Pn.Choo Xin Jie, Cik.Chan Suit Nee, En.Burhan, Pn.Yong Siew Leng, Pn.Tan Ah Teng dan Pn.Lee Bee Hwa.

Baris pertama, Cik Thian Chen Fah, Pn.Lee Choon Keng, En.Tam Why Meng, Pn Rezziana dan Pn.Choo Xin Jie.
Baris kedua dari kiri, Cik.Thye Seet Li, Pn Tee Si0w Moi, Cik.Chan Suit Nee, Pn.Rohaya, En.Burhan, En.Pang Kim Siang, En.Teh Chai Seng, Pn.Roudzoh, Cik.Wong Jia Min, Cik.Christine Ang dan Cik Koh Sue Yin.


Baris pertama dari kiri, bekas Guru Besar SJKC Kulai 1, Pn Chong Kheok Far, Guru Besar SJKC Kulai1, Pn.Soo Seow Yong, Pengerusi Lembaga Pengurus SJKC Kulai 1&2, En.Cheng Siaw Swie JP PIS, bekas Yang Dipertua PIBG, En.Kueh Juan Hock, dan Yang Dipertua PIBG, En.Lim Oon Jing.


Pn.Soo Seow Yong Menyampaikan hadiah cabutan bertuah yang berbentuk baucer kepada Pn.Choo Xin Jie.